Tacksam för livet



Jag drar skämskudden för ansiktet när jag går in på bloggen nu för tiden. Gång på gång har jag loggat in, kollat läget och ser att det fortfarande är ett gäng som kommer och kollar ifall det är något liv i den här bloggen ännu. Trots att den har ekat tom i ett par månader nu. Men det är nog faktiskt lite det som triggar mig till att starta bloggen igen, att det faktiskt fortfarande är några som kollar även fast att det var bra längesedan som jag uppdaterade senast! Och i och med att det var ett par månader sist, så har det ju hänt en del och många bilder har ju hunnit tas! Men för er som följer mig på instagram har ju fått se det mesta. Och ni som vill in och kika får gärna göra det på @Jessicaclaesson.
 
Det tråkiga är ju att jag i senaste inlägget lovade att komma tillbaka till bloggen och lika fort som inlägget kom upp så försvann jag igen, haha. Nej men jag vet faktiskt inte riktigt varför jag försvann, jag antar väl att livet kom emellan. Jag kände för ett par veckor sedan hur jag stor trivdes med mitt liv, mitt hem och min familj och jobb och allt. Sedan fick vi det tråkiga beskedet på jobbet att på den fabriken som jag städar mest antal timmar kommer att flyttas utomlands, vilket betyder att om ca 1 år kommer en del av min största inkomst källa att försvinna och det är ju klart att man blir orolig. Tankarna går ju ifall chefen har en ny plats åt mig eller om man kommer att behöva söka ett nytt jobb. Så oron tränger väl sig på lite då och då om hur framtiden kommer att se ut, men just nu försöker jag bara att leva i nuet och se vart livet tar med mig. 
 
Nåväl, det brukar ju lösa sig tillslut. Jag har ju varit med om varsel en gång förut så jag skall nog klara det ännu en gång! Jag har ju trots allt så fina människor i min närhet som stöttar mig ♥ Oj, vilket långt inlägg det blev. Kanske är det bäst att sluta här så ni inte tröttnar på mig allra redan för det vore ju synd! Men jag skall försöka att lägga upp lite inlägg med bilder som vi har missat som kan vara kul att visa er, men nu skall jag ladda upp för veckans sista arbetsdag innan jag tar helg och hoppas att ni får en trevlig sådan!
/Peace ♥
Publicerat i Allmänt