Påsk pynta med naturen



Veckorna springer iväg nu och det är nästan lite svårt att tro att det är påsk om 12 dagar! Det är ju inte riktigt klokt. haha. Hur som helst så hänger jag ju en hel del på pinterest nu det senaste och har även skapat en mapp för just påsken. Tänkte att jag skulle dela med mig utav några härligheter som jag har hittat där! För visst blir man ju sugen på att pyssla och greja och pynta när man ser dessa bilder! 
 
Hur cool är förresten inte "tårtan" på sista bilden? har sett flera olika varianter på denna med allt från ägg till snödroppar ovanpå, riktigt häftigt tycker jag! Älsklingen kommer dessvärre jobba borta i indonesien även den här påsken så kommer att vara ensam hemma. Men jag har blivit bortbjuden till svärföräldrarna ändå precis som vanligt så ensam blir jag ju inte 😏 Och på skärtorsdagen så vankas det dans med ett par vänner! Det är Drängarna och två blyga läppar som spelar så det skall bli skoj! har ni några planer för påsken?
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt