Mysig eftermiddag med kuss



Tjenaremors allesammans! hur mår ni? Hoppas ni har haft en bra vecka än så länge, Det har iallafall jag bortsett från den smygande huvudvärken jag fick nu på eftermiddagen. Men tänkte att jag skulle bjussa på lite bilder ifrån min eftermiddag igår. Jag for nämligen in till stan efter jobbet för att träffa kuss! Vi har inte setts sedan i januari vilket är lite konstigt för att vi har ju umgåtts ofta de senaste 2 åren, men vi båda har haft saker på andra håll och ibland så blir det ju så klart lite svackor. Men huvudsaken är ju att man håller kontakten!
 
Hur som helst så gick vi till favorit stället, Café viskan! Provade deras grillade macka med salami och brie och deras "röda smothie"! Super smarrigt, det blev även en kopp varm choklad på det, ni kan ju ana vem som blev proppmätt efteråt. haha. Hade ju ingen aning heller om att man fick sallad till mackan, men kommer defernitivt köpa den någon gång igen! Efter att vi suttit på cafét i cirka en timme så kikade vi lite grann i affärer innan vi begav oss hemmåt. Nu längtar vi både till våren så det blir roligare att hänga på stan och umgås mer. 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt