Lite påsk feelings



Här i veckan, en kväll efter farmen så blev jag smått rastlös och sprang upp på vinden och plockade fram ett litet gäng påskpynt! Inte allt utan bara lite grann, det som ni ser på bilderna! Kommer väl att plocka fram fler lite längre fram men kände att lite vill jag nog ha framme redan nu när man ser hur instagram flödet bombaderas med påskris! 
 
Annars då? Den här veckan har gått riktigt fort alltså. När jag inte har simmat efter jobbet så har vi byggt, och sedan tvärtom. Så det har varit full rulle! I fredags åkte jag, älsklingen, Alexandra och Jonathan och simmade! Hur mysigt som helst att älsklingen följde med för det är inte ofta, och särskillt när man hänger i den varma poolen efter simpasset. Efteråt så blev det pizza hemma hos dom! Igår så åkte jag till maxi tidigt på morgonen och storhandlade och när jag kom hem så kom min mor och vi åkte till en second hand här i dalsjöfors! Den är populär och har enbart öppet en gång i veckan så det blir alltid sådana köer när man kommer dit så man får vara i tid! Jag fann lite fina grejer som jag tänkte visa er i ett annat inlägg.
 
Annars så har vi mest snickrat på uterummet och igår kväll så hade vi Rasmus och Jesper över på lite grillat och mello mys! Och den här dagen har vi bara snickrat trots att det snöade på förmiddagen och regnade på eftermiddagen. men vi ger oss inte! Nu så kollar vi iallafall på farmen och laddar inför en ny vecka, hoppas ni gör detsamma.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt