Lite grann från i lördags


 

Okej jag erkänner! jag har varit inne på det här inlägget cirka 2 gånger utan att publicerat det av någon märklig anledning. haha. Jag tänkte iallafall berätta lite om vad vi hittade på i lördags! Jo vi for iväg på 36 års fest! Det var nämligen som så att vår vän Dan fyllde år och hade bjudit in oss och vi hade det riktigt trevligt. Första gången som vi var hemma hos honom i ulricehamn! Jag dricker ju ytterst sällan alkohol, nästan aldrig utan det blir mest vid "speciella" tillfällen som midssommar, födelsedagsfester och så. Men jag hade kvar en flaska som jag egentligen köpte för att ha i kungshamn i sommras men som aldrig har blivit rörd, haha. Men den hade jag med mig och den är ju rätt häftig pga glittret! Fick även lite vitt vin av dan, har aldrig tyckt om vin egentligen men det var helt okej i små mängder! 
 
I bilderna ↑ ovan ser ni lite granna av min outfit av en vit blus och smycken från Lily and rose. Väskan kommer ifrån ullared en gång i tiden! Nedanför har ni iallafall lite halv bra bilder från kvällen ↓


/Peace♥
 
 
 
Publicerat i Allmänt