Grönt är skönt



Men alltså oj vad jag skäms nu när jag kikar in här. Förra helgen så var jag så pepp på att blogga och när jag kikar in här så har jag bara lagt upp ett av de 3 inlägg som jag tänkt? och dessutom inget under veckan. Nej ursh, nu får det bli ordning i torpet! Men nu mina vänner, nu vill jag presentera tre nya familjemedlemmar! Det var som så att förra helgen hade en blomsterbutik här i närheten 50% på alla gröna växter och jag fick dessa 3 för bara 200 kr när det skulle ha kostat 450 kronor! Vilket kap va? Dom fick alla tre bo i våran hall, två i fönstret och en på byrån! 
 
Hur som helst så är det fredag och efter jobbet så skjutsade jag älsklingen till stan som skulle ut med sitt jobb och jag passade på att storhandla mat innan jag hamnade i soffan framför talang. Imorgon skall vi börja lite grann på vårt orangeri projekt och på eftermiddagen åker vi till Ulricehamn och firar en vän som fyller 36! Det blir skoj det. Och på tal om något helt annat så kom älsklingen hem med en ny diskmaskin idag, vilken lättnad säger jag bara! Våran diskmaskin gick nämligen sönder för någon vecka sedan och den har inte varit så bra heller så det känns skönt att slippa behöva diska innan man sätter in i diksmaskinen. Nåväl, hoppas ni får en trevlig helg!


/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Alex Blomsten:

Känner så igen mig i det där första! ”Nu ska jag ta tag i bloggandet” är nog min största lögn någonsin, haha!

Svar: eller hur! det funkar i 2-3 dagar och vips så har det gått en vecka och man har glömt/inte hunnit med bloggen 😂
Jessica Claesson