En bukett liljor



Godmorgon på er söndag! Hur har eran helg varit? Våran har varit lite gott och blandat kan man nog säga. I fredags vart vi mest bara hemma och myste på kvällen. Igår så for vi in till stan på förmiddagen och var både inne på ica maxi, påpall, jula och biltema. Sedan så åkte vi bara hem och dumpade av maten i kylen och åkte vidare hem till mamma och pappa för att fira min lillasyster bara sådär en månad försenad, haha! Jag har ju på sätt och vis redan firat henne för att hon sov över hos mig då men dom har inte haft tid för någon bjudning förens nu. Sedan så hängde vi mest vid soffan och kollade på film och myste ♥


Idag har jag inga större planer, skall nog ta en sväng om med dammsugaren och i eftermiddag så kommer mamma hit på långpromenad! Det skall bli skönt för så som vädret har varit och all den mängd med snö som kommit de senaste veckorna har gjort att det har varit svårt att ta sig ut, men då har jag ju simmat istället! Men skall bli riktigt skönt med en lång promenad i friska luften och särskillt nu när solen för en gångs skull skiner!
Har ni några planer för idag? dela gärna med er!
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / EVELINA:

Låter som en bra helg, och vilka underbara liljor! Här blir det en lugn söndag med skrivjobb och läsning :)

Svar: Ja verkligen! Låter som en härlig söndag :)
Jessica Claesson