Helgens kalas i Varberg



I helgen plockade jag upp min kusin och så åkte vi i bilen bakom min familj hela vägen ner till Varberg! Det var nämligen dags för lite kalas. Min fina kusin Malin fyllde 25 och så lilla Tindra som fyllde 13! Det var så mysigt att träffa alla för det händer ju allt för sällan nu för tiden. Och min kusin Angelica har ju fått lilla Theo med som bara var några veckor gammal, Så söt! Malin hade hyrt en fest lokal som fanns i källaren i deras lägenhetshus! Det bjöds på pasta sallad och tårtor med fyverkerier (som dessutom råkade starta brandlarmet, haha). Men åh vad jag längtar tills nästa gång vi ses ♥
 
Idag så är det måndag och har för ett par timmar sedan varit och simmat med Dan och Alexandra och sitter nu i soffan och inväntar sängdags, Önskar er en trevlig vecka!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Dixi Wonderland:

Vilka härliga bilder :D