Fredag och våren flyttar in



Tänk att det redan är fredag hörrni! Ber så hemskt mycket om ursäkt över den hemska uppdateringen den här veckan men det har verkligen inte funnits så mycket att uppdatera om. Och dessutom har jag har jag haft så ont i ryggen så jag har väl inte varit på topp, hehe. Hur som helst så har jag jobbat idag och vet ni? jag lyckades bli "inlåst" på jobbet idag, haha! Kanske inte riktigt, men porten jag gick in i (som är eldriven) ville inte öppna sig när jag skulle ut så fick klättra lite för att komma ut till nästa port haha. Men det gick så bra så. Sedan åkte jag och simmade med bästa Alexandra och Jonathan! Riktigt mycket folk var det idag, haha. 
 
Nu så har jag dessutom kollat på talang, och oj så mycket duktiga människor det finns! Tänkte iallafall visa er vad jag lyckades knåpa ihop igår kväll ↑ När jag var på maxi tidigare i veckan så hittade jag pärlhyacinter för en riktigt billig peng så 2 fick följa med mig hem! Hade även en echevia här hemma som jag tog från en annan plantering jag gjort innan, och lite mossa på det. Är inte helt säker om jag är färdig än, den är fin som den är men samtidigt funderar jag på om inte lite blåbärs ris skulle vara fint till. Än är det inte för sent! Hoppas ni får en fin helg. Imorgon väntar varberg och det ni, det ser jag fram emot!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt