Tbt - Cloud monets trädgård



 Tänk att det har gått hela 3 år sedan som jag och min mamma bokade den där bussresan till Paris! Tänkte att vi skulle ta en liten tillbaka blick till när vi besökte cloud monets trädgård i Normandie, frankrike. Minns så väl som om det var igår hur fruktansvärt varmt det var den dagen och inne i trädgården var det väldigt fuktigt i luften  så det var lite jobbigt där och då, men så värt det! Det är riktigt fint där inne och såååå mycket fina blommor. Dessa bilder är med min förra kameran och jag märker ju själv skillnaden på mitt sätt att fota då och nu, haha men så är det väl alltid. 
 
En annan grej som slår mig är ju att här väger jag + 25 kilo än vad jag gör nu, vilket får mig att ge mig själv en klapp på axeln för att jag lyckats komma så pass långt utan att ge upp.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Josefin Nilsson:

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jessica Claesson