Inte alltid en dans på rosor



Den här måndagen var nog lite utav allt annat än vad jag riktigt väntat mig. Det är väl kanske lite så måndagar skall vara, det är alltså måndagar som alla problem skall ske på så att resten av dagarna skall vara problemfria! haha, skämt å sido. Nej men först så blev det stopp i toaletten. Sen har det tok snöat hela dagen så det första jag fick göra när jag kom hem var väl att ägna 1 timme och lite till åt att skotta snö. Och så lite problem med matbeställningen på jobbet då dom gjort fel. Men iallafall, tack snälla Rasmus ännu en gång att du hjälpte mig med toaletten nu när älsklingen är borta i portugal! Men ändå så retligt när den är så ny när vi bytte den förra veckan. Å andra sidan så är det här nog bara små saker egentligen, men när man har mens och ont i ryggen så blir saker lite större än vad det kanske är. Haha ärsh nu skall vi inte klaga, hoppas iallafall att ni har haft en bra start på veckan! Och imorgon är det ju fettisdagen, det missar ni väl inte va? Själv äter jag ju inte semmlor men ändå, mycket viktigt! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Rebecca Adnell:

Hoppas resten av veckan blir bättre! ♥

Svar: Tack så mycket det blir den nog <3
Jessica Claesson