Insidious - the last key



Ibland så frågar jag mig varför jag utsätter mig för sådant här, haha. Skämt å sido. Saken var den att när min syster fick 2 bio biljetter i julklapp av sitt jobb så var hon snabb med att säga att det var vi två som skulle gå på bio för dem. Min första vilja var ju så klart att se den nya "fifty shades" filmen, men eftersom att det är hennes födelsedag imorgon så lät jag henne bestämma. Och är det något hon gillar så är det skräck, vi har sett dom tidigare insidious filmerna och dom är bra så såklart blev det den nya Insidious filmen. Eller ja, den har väl gått en månad nu så "ny" är den väl inte utan den går nog på sista versen nu på bio duken skulle jag tro.
 
Men den var riktigt bra! Jag vart nästan lite fundersam över att den skulle vara överdrivet läskig för det var vad jag fick för uppfattning av trailern. Visst var den läskig, men bra! Och tyckte det var intressant att dem tog med Elise uppväxt! Dessvärre hade vi oturen med att hela raden framför var ett riktigt stökigt gäng och det kastades popcorn hej villt och mobilerna lös för jämnan och det skulle bytas platser titt som tätt. Gränsen var nära och jag vart nog inte den enda som var riktigt störd på detta, det hördes när filmen var slut. Nu så kollar vi på sista avsnittet av springfloden innan läggdags, min syster fyller 21 imorgon och då har jag lovat att bjuda på våfflor. Det minnsann vill vi inte missa! Och dessutom får ni inte missa att kolla in trailen till filmen ↓


/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: 2018 / bio / borås / film / insidious