för snart ett år sedan



För lite drygt 1 år sedan nu i februari gick jag i väntans tider på att få hem den här ↑ badräkten. Jag var nämligen så himmlans nervös för att jag skulle göra något som jag inte har vågat göra på flera år. Jag hade bestämt mig för att jag ville börja simma! jag minns hur jobbigt det var de första gångerna att behöva visa upp sin kropp så som man gör i badräkt när man skämdes så för vad jag blivit. Förut hade jag bara gått långpromenader för att få ner mina kilon och ville ju så klart utveckla det med simningen när en av mina närmsta vänner gjorde detta!
 
Och jag är så glad nu att vi simmar ihop 2-3 gånger i veckan och att vi även har fått fler vänner i vårt lilla sim-sällskap! Och aldrig trodde jag att jag skulle kunna gå ner 25 kilo (på 2 år), jag är absolut inte nöjd ännu men känner inte lika stor press nu som innan och träningen känns mer rolig nu än ett måste trots att orken inte alltid finns där. Men jag är så tacksam för allt♥
/Peace♥
Publicerat i Allmänt