Födelsedags våfflor



Idag så fyller min lillasyster år och hon sov ju över hos mig efter bion igår. Jag hade ju lovat att bjuda på våfflor och sagt och gjort, så fick det bli! Jag hade även köpt lite färska bär och var så gott! Har dessutom fått någon slags crush på keso just nu så provade att ha det på våfflorna istället för grädde, och det var så gott! Jag är ju sådan som inte gillar att ha mina våfflor söta, så inget socker och ingen sylt men bara grädde när jag har ätit. Men äter gärna bär vid sidan om! Vet faktiskt inte varför, haha. Efter våfflorna fick hon iallafall lite presenter av mig och det var två olika gardiner som hon önskat sig till lägenheten hon flyttar till alldeles snart! 
 
Nåväl. Det blir nog mestadels en lugn dag idag tror jag! Jag har varit ute och skottat och nyligen varit och lämnat mina syster i lockryd! Vi passade även på att gå in i blomster butiken innan bussen skulle gå, så kul att hon ville kolla på vad som finns inför flytten! Nu blir det lite söndags häng i soffan och sedan blir det nog att fortsätta att diska. Upptäckte igår att vår diskmaskin inte ville starta så får diska för hand så länge, tur att det inte blir så mycket disk när älsklingen är borta på jobb!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: bär / frukost / mat / våfflor