En tvätt och sopp söndag



Och så vart det söndag ännu en gång, Vad händer egentligen? tycker att tiden springer så snabbt nu och jag förstår egentligen inte varför när det egentligen inte är något särskillt som händer och speciellt nu när jag är ensam hemma? Men samtidigt så är det ju rätt skönt för rätt som det är så knackar nog våren på dörren och det är något som jag verkligen ser fram emot.
 
Jag och älsklingen pratar lite på kvällarna i telefon och det vi pratar mest om är väl lite av ett kommande projekt vi har med ett orangeri/växthus! är så taggad på detta och det skall bli så kul att bygga detta med våra gamla fönster som vi har kvar från när vi bytte fönster på huset! Nu är det bara 2 dagar tills han kommer hem och jag saknar honom så, jag är van vid hans jobb men 3 veckor ensam hemma är ju inte alltid så roligt. Men hur som helst så har jag haft en riktigt tvätt dag idag så nu är tvättkorgen tom och har även lagat min favorit grönkålssoppa som jag har skrivit om här förut!
 
Igår så var jag även uppe hos svärföräldrarna och hade mys kväll med melodifestivalen. Kollade ni på det? Skall jag vara ärlig så tycker jag att den här veckan inte hade några riktiga WOW låtar, men visst var vissa bra om inte annat var ju robert gustavssons låt rolig! haha. Hoppas ni har haft en bra helg och nu laddar vi för en ny vecka!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: mat / soppa
#1 / / Dixi Wonderland:

Vilka mysiga bilder :D