Alla hjärtans dag i förväg



På Onsdag så är det ju alla hjärtans dag och det är ju något som vi brukar fira! Men dessvärre råkar älsklingen åka på jobb till portugal så vi missar det tillsammans, så vi var lite finurliga av oss och firade i förtid! Jag var lite busig av mig och åkte och handlade mat och utan att säga något så gav jag mig av till knalleland och köpte lite presenter som jag spanat ut på internet och sedan så köpte jag en bukett blommor till honom! Och vad tycker ni? Tycker det var så kul och det piggar ju upp vardagen litegrann med sådana här dagar tycker jag. Iallafall så tycker jag det är så kul att överraska dom jag tycker om ♥ Brukar ni fira alla hjärtans dag? 
 
På Onsdag så skall jag däremot tända ett ljus och tänka lite extra på min fina moster som lämnade oss för 2 år sedan på alla hjärtans dag. Vi tänker på dig.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: alla hjärtans dag / allahjärtansdag / blommor / buketter / hjärtan / kärlek / presenter