På fötterna igen

Igår gick jag äntligen tillbaka till jobbet igen efter denna sjukdoms epedemi, och jag togs emot tacksamt och har tydligen varit saknad. Fick även höra att "du får aldrig mer bli sjuk igen", sakt med skämt. Haha. Det känns ju gott i lilla hjärtat att veta att man är omtyckt. Måste ju säga att det var såå skönt att vara tillbaka igen, blir ju lätt rastlös av att ligga på en soffa i så många dagar ju. 
 
Dessutom så kliade det inte utav utslagen, men i foto fingrarna! hann ge mig ut i kameran och fota i cirka 3 minuter innan regnet började ösa ner igen, som om det inte gjort annat idag. Hur som helst så är det en ensam kväll för min del. Sambon fick en sista minuten jobb och skall som tur var bara vara borta över natten, så ikväll är det jag och missen med Arga snickaren på tvn, Ha en trevlig kväll gott folk!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: foto / höst / selfie / självporträtt