Höstblåsor

Så det var höstblåsor jag fick. Det är förklaringen till den plötsliga febern och migränen från ingenstanns! Mina handflator och undersidan av fötterna kryllar utav röda utslag som KLIAR! I torsdag kväll kände jag "men ja jo imorgon kommer jag gå till jobbet" men det fick jag för det, natten till fredagen började det plötsligt klia och klia och jag sov kanske max 2-3 timmar sammanlagt av natten och blev alldeles tokig. På morgonen så hade utslagen ploppat fram och trodde först att det var vattkoppor eftersom att jag aldrig haft det och höstblåsor liknar det, men håller sig enbart till händer, fötter och munnen. Ursh vad jag hoppas att det är över snart! Fick iallafall skicka älsklingen till att köpa kylbalsam och en aloevera kylande kräm för jag höll verkligen på att explodera.. Enligt mammas jobbarkompis så smittas sådant lätt via badhus? är ju och simmar ibland så kan ju vara så, men inget jag vet. 
 
Men hur som helst så har det varit full rulle här hemma, älsklingen, Rasmus och svärfar har varit här och hållt på och gjutit och grejat nere vid garaget! Tänkte att ni skulle få kika på det istället, för bilder på hur mina utslag ser ut vill nog ingen se, haha urs. 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt