Pyssel ifrån söndags kväll


I söndags eftermiddag så fick jag ett litet ryck och tog med mig älsklingen till blomsterhandeln för att kolla på eventuella julpyssel/pynt! Var ju fixar sugen så den en krans och lite olika dekorationer fick följa med hem! Var även ute efter en rumsgran, och en silvrig taklök fick också följa med i kund korgen.
 
Visst blev kransen fin? Första dörrkransen som jag gjort! Eller tja, stommen har jag ju inte gjort, men ja ni fattar! Tycker den blev rätt julig ändå, och det var ju det som var tanken. Favoriten är ju ändå de små skidorna + stavar som vi valde att hänga i mitten utav kransen! fick fria händer med att pynta kransen så älsklingen åkte och köpte julklappar medans jag satt på köksgolvet och svor både en och annan gång för att jag inte fick till en bra rosett, haha! Men tillslut så gick det. Och efter ett tag var en annan trött på att jag pysslade och ville bara gosa, ja då kan det se ut så här ↓ Men rätt nöjd är jag ändå, det får jag allt medge.

/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anita:

Snygg krans! :D

Svar: Tack! ☺
Jessica Claesson