Onsdag



Och där har halva veckan passerat. Herregud, det var ju just måndag? Hur som haver så är det ju då onsdag, och det betyder att jag och alexandra har varit och simmat efter jobbet! Är så glad att ha en vän att simma med, och att vi dessutom får ihop 2-3 simpass i veckan tillsammans! Är så glad för det, dessutom så är det ju alltid lika skönt med lite bubbelpool och och små prat efter 40 längder. 
 
Nu så har jag iallafall ätit lite kvällsmat och väntar på Arga snickaren som går ikväll, jag och älsklingen brukar alltid kolla på det men nu är han ju i norge så får kolla själv, men det går ju det med! Kunde heller inte motstå att visa fler bilder på min vackra bukett, den är verkligen perfekt. Och ser ni ljusstaken bredvid? den fick jag utav svärföräldrarna i födelsedags present, den är så fin ♥
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt