En caesarsallad på café Viskan!

 Som välbekant på den här bloggen så är ju café viskan mitt favorit hak här i staden, mycket för den härliga inredningens skull och även för deras otroligt goda mat & fika! Jag och kuss bestämde lite spontant för att mötas upp efter jobbet och kika lite i affärer och äta på viskan! En ceasar sallad blev det ännu en gång, för det är ju så otroligt gott och tycker att det är lite små kul att jag har blivit serverad den på olika sätt! Det blev kanske en lite längre dag i stan än vad vi både kanske hade tänkt oss, men vi hade det trevligt och fick även hem 3 nya klädesplagg som jag tänkte visa er i nästa inlägg.
 
konstaterade även att jag typ aldrig köper kläder längre utan sist vart nog i december när vi var i ullared, haha. Har väl heller inte haft så mycket pengar för det. Men snart kommer skatteåterbäringen och då får det införskaffas lite nytt i garderoben, för nu när jag gått ner 20 kg så kan det ju behövas nya kläder! Och dessutom så ringde chefen idag och vet ni vad? jag kommer att få mer timmar om dagarna på jobbet nu och det känns så jäkla skönt!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt