Något jag längtar till varje vår..

-Bilder från April 2016-
Något jag varje år ser fram emot är när staden vår är full av rosa fluffiga och fina träd! För då vill jag lova att jag har kameran i första hugg, precis som i våras när jag och kuss gick runt och fotade efter international street food market som vi hade varit på när jag fotade dessa två ↑ på kuss för snart prick 1 år sedan. Visserligen så har Borås inte en så fin alé med körsbärsträd som det finns i stockholm (drömmen ju) men man får vara glad för det lilla man har!
 
Annars då? Jorå, söndag här och idag har jag varit lite här & var! Först så åkte jag till Svenljunga och simmade med Malin innan jag åkte hem till svärföräldrarna på middag! Stek med potatis och sås samt grönsaker blev det, SÅ GOTT ju! När vi kom hem så åkte jag och älsklingen i skogen med fyrhjulingen och han är ju inte den som är rädd för att ge sig på stora stenar och guppiga marker, så satt och höll om hans mage så hårt jag bara kunde så att mina armar blev skakis efteråt, haha! Men kul är det, bortsett från att mina skor och byxor blev leriga då. haha. Nu så har jag väl mest bara suttit och tagit det lugnt och kollat några avsnitt av pretty little liars och läst bloggar resten av dagen. Hoppas att ni andra har haft en fin söndag & en fortsatt trevlig vecka!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt