Från ett bussfönster i Paris sommaren 2015

Fler bilder hittar ni kategorier -> Paris 2016
Ber som hemskt mycket om ursäkt för mitt låga uppdaterande, har sådan lust att blogga men har inte så värst mycket bilder att bjuda på så det slutar i bloggtorka. haha. Har gått med i en blogg grupp på facebook som är så otroligt peppande, Blog boost heter den och har ni en blogg så tycker jag att det lätt är värt att ansöka! Himmlans fin stämning där inne iallafall.
 
Annars då? Jo med mig är det fint, en anledning till varför bloggen inte har varit på topp kanske är för att jag har simmat ganska så mycket nu de sista 3 veckorna! När jag väl simmar så blir det 50-90 längder oftas. Förra fredagen slog jag mitt rekord på 100 på 1 timme och 25 minuter, men det är nog något jag inte gör varje gång haha. Men tycker det är så kul nu och har verkligen gått in för det! så pass att älsklingen kallar mig för "min lilla guldfisk" haha. ♥ 
 
I helgen skall jag iallafall gå på bio med kuss och så skall svärmor klippa mig, känner att håret har blivit lite väl långt nu även fast att jag gillar det men det är samtidigt jobbigt att ha hand om så långt hår och dessutom skall det bli skönt att klippa av det lite!  Hoppas ni får en riktigt trevlig helg så lovar jag att det skall komma lite bättre inlägg här inom snar framtid! :D
/Peace♥
Publicerat i Allmänt