Är det för tidigt för påskpynt?

I torsdagskväll så vart jag så himmlans pysselsugen så passade på att klä några grenar med fjädrar och blev supernöjd, har pratat med älsklingen i ett par dagar nu att jag har varit så sugen på att göra det och när han kom in och såg det så skrattade han bara för att jag hade tjatat så, haha! Visste dock inte vart jag skulle ställa det, men vi bytte byrå i våran hall i går så då fick det hamna där! Tycker det känns så vårigt med påskris, eller vad säger ni? Köpte fjädrarna när vi var i ullared i 3 olika nyanser. Brunt, grått och vitt! Tycker natur/nude färger är så fint så ville köra på det i år!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Carolin:

Va fint! :D själv glömmer man nästan alltid bort att påskpynta :P

Svar: Tack! hehe okej, jag är snarare tvärtom och glömmer att ta bort påskpyntet xD
Jessica Claesson

#2 / / Rebecha:

Så fint, jag tycker om de lugna färgerna i påskpynt. Barnen gillar färg för min del med ;) nä påsk pynt är inte för tidigt

#3 / / Dixi Wonderland:

Men åhhhh va fint, speciellt att du har stylat det i en kanna. Blev väldigt inspirerad av detta :D

Svar: åh tack! vad glad jag blir 😁
Jessica Claesson

#4 / / ISA:

Nä så mysigt!! tycker absoluuuut man får påskpynta, älskar påsken. Gick förbi en florist förrut med massa färgglada fjädrar i ris utanför och blev så pirrig, haha

#5 / / LIV:

Blev riktigt snyggt , speciellt i så neutrala och diskreta färger! Helt i min smak!

#6 / / Bella:

Aldrig för tidigt för påskpynt, det är så mysigt och vårigt ju!