Tjolöholms slott

Idag så gjorde jag och min kära mor en utflykt till Tjolöholm! Klockan halv 9 plockade hon upp mig och vi vart framme cirkus tio! Som alltid tycker jag att det är skönt att åka i god tid och att vara framme innan stället bombaderas med människor och eftersom att jag lätt får ont/blir dålig i magen av stress så åker vi gärna tidigare och då hinner man ju såklart med att fota massor! Först och främst varför vi ville komma hit var för att gå på deras downtown abbey utställning som är både min och mammas favorit uteställning där det visades kläder och serviser från serien! Men tänkte ta den delen en annan gång, för att jag själv tappade hakan för vilket fint hus detta är och av deras magnifika trädgård. Jag menar, ta er en titt bland bilderna så ser ni ju!
Efter besöket här ↑ i ett par timmar så åkte vi till ikea i göteborg innan vi åkte hemmåt, en riktigt härlig mor och dotter dag var vad det blev till!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt