En torsdags eftermiddag i all ära

Idag blev det en spontan tripp till hofsnäs herrgård med min lillasyster! Vi tog en fika som vart super smarry larry, jag tog deras egenproducerade saft och en choklad pannacotta! Har bara ätiv vanilj pannacotta förut men oj så god den här var! Är inte så jätte mycket för choklad annars, men den här hade verkligen den där helt lagomt söta, choklad-kola smaken. Efteråt så tog vi en promenad i de fina trakterna, har tyvärr ont i mitt knä så det blev inte den långa den här gången som vi annars alltid gör, men så härligt att komma ut lite ändå trots allt!
 
Efteråt så skjutsade jag hem min syster, chillade lite i soffan hos min mor och far innan jag begav mig hemmåt. Nu så blir det snart dags för sängen innan sista arbetsdagen innan jag tar semester! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt