Min Sailor-moon samling!

Alltså Sailor moon har och kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, Så att jag faktiskt har alla dessa saker jag har får mitt hjärta att smälta! Fick ju böckerna av kuss förra veckan och har faktiskt börjat läsa i den första boken! Dock är det på engelska, men det går fint ändå! 
 
Någon av er som minns när Sailor moon gick på tv 4 när man var liten? Det var min största idol någonsin och drömmen var ju att bli en superhjältinna precis som hon. Kanske inte min dröm nu, men kärleken till mangan & animen är fortfarande lika stor! Och tack kuss för det jag har fått av dig ♥♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Fani Ahl:

Kärlek på Sailor Moon! Har tyvärr inte någon fin samling, än, men har läst mangan och typ sett serierna lite för mycket :o Vad tycker du om Crystal? ^^

Svar: Crystal är bra, fast Min personliga favorit är nog ändå dom ifrån 90 talet 😊 vad tycker du?
Jessica Claesson

#2 / / Hemma Hos Felicia:

barndomsminnen!! <3

Svar: ja verkligen! :)
Jessica Claesson