Årsresumé

Januari bestod mest utav vänner, hade haft körkortet i 1 månad så det blev en hel del åkande. Lärde mig en hel del frisyrer och intresset för bakning började. 
I början utav februari fick vi äntligen flytta in i vårt hus. I min mapp med bilder från februari existerar det nästintill bara bilder på huset och lilla godingen till höger!
I mars togs skolan till en helt ny nivå, massor utav inlämningar och plugg. Men i kombination med plugg så fick vi även åka skridskor och åkte till komosse och vandrade på idrotten. Dessutom fick vi hem våra studentmössor och alla treorna på skolan jublade. Började även med Naturdiet men efter ett par veckor så fick jag kraftiga magproblem så tills jag blev frisk fick jag bara äta kokt mat.
Käraste April bestod utav födelsedagsfirande för min älskling som fyllde 20! Det vart även påsk och jag försökte njuta så mycket jag bara kunde utav vårsolen när jag inte pluggade.
Hela maj bestod nog mestadels utav nervositeten inför balen och studenten. Fick dessutom en ny kamera och var på en en jättemysig tjejkväll hos Louise i Kalv för att komma iväg lite från tankarna kring allt student stress.
I Juni hände det väldigt mycket, både jag och rasmus tog studenten så det firades dubbelt upp dagarna på varann. Tänk om man hade fått uppleva det en gång till..Strax efter studenten började jag sommarjobba, som sedan ledde till jobb. Det var en ganska tuff period, Jag hamnade i att få vara med på storstädningen (vilket görs på alla skolor och förskolor i kommunen) Så när jag inte jobbade så sov jag. 
Jag trotsade tröttheten efter jobbet och åkte på varje torsdagskväll, trots att det hade sina konsekvenser dagen där på. Men på helgerna när jag hade lite tid så åkte jag bland annat till Borås djurpark ( i den extrema hettan) och även till falkenber på Wheels & Wings. 
Augusti skulle jag vilja kalla "lugnet efter stormen" Iallafall efter mitten av månaden, för då började skolorna och städningen skulle vara klart. Då jobbade jag bara på mina egna platser och njöt av de sena sommarkvällarna. Dessutom så döptes min lilla brorson Noah!
September, vad skall man säga om september.. Det var nog en rätt så lugn månad! Vi var på ett par kalas och åkta lite då och då till kate och fixade med hennes hår. Älsklingen var bortrest ganska mycket med jobbet. I Oktober så drog jag igång en "klass återträff" trots att det egentligen inte var så längesedan studenten, men tillräckligt länge när man har varit van vid att ha träffats varje dag! Åkte även på Lights in Alingsås (om det var så det nu hette?) och beundrade hur dem hade lyst upp staden. 
November bestod utav dop, mys med bästa vän och hämtade hem en ny familjemedlem skruven! 
December, som ännu inte är över. Börjades med att jag fyllde hela tjugo år! Dagarna kring jul har varit hektiska men mysiga, Vår misse skruven fick åka in på operation. Och så har vi ätit massor av julgodis i hopp om att nästa år skall bli det bästa året!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda M:

Kul att se att jag är med där i november! :D Roligt att höra om hela ditt år allmänt, man kanske ska göra sånna resumeer.... Ett riktigt gott nytt år och god fortsättning vill jag o Robert önska! :) Längtar tills att vi ses! <3

Svar: hehe ja, ibland kan det vara bra så minns man lite ifrån året ;) jag och Pontus önskar också gott nytt år till er och hoppas att ni kommer ner snart igen! :)
Jessica Claesson

#2 / / Linda M:

Hahha ja eller hur! Roligt när man tillslut har flera att titta på och jämföra! :)Tack!! Ja, i februari/mars någon gång ska lilla Joel döpas, min syster Johannas barn, då kommer vi ner! Ses mer än gärna då! <3