Smått & Gott!

JAg som skulle sluta o vara så kass på och upppdatera? får försöka lite bättre med att uppdatera. Här har ni hur som helst lite bilder ifrån veckan. I tisdags så blev det till limmared efter skolan, satt och tjötade lite med Uhlin som precis har flyttat hit igen och sedan så kom kate och erik då de hade köpt pelle som är deras råtta. Så då blev det hem till mig så de kunde köpa min förra bur som jag hade till bosse, har ju en ny nu så. Sedan så åkte vi tilll limmared, tranemo, länghem och träffade älskling o lite andra kompisar där med, sedan så blev det tranemo och vidare till limmared och sedan hem.
Igår så drog jag hem 2 lektioner innan skolan skulle sluta pga att jag fick något fruktansvärt ont i magen, så det hände inte så mycket mer under den dagen fram tills kvällen då jesper, pontus och rasmus kom hem till mig och övnings körde med mig på gården och provade o starta våran volvo 440 som har stått stilla ett bra tag nu. MEn den gick som fan!
Just nu så sitter vi och har engelska utan lärare så vi alla sitter och chillar framför facebook och annat.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt