Godmorgon folket!

Härlig dag, eller hur? dock är man skit trött och lite smått bakis ifrån gårdagen. Inte för att jag har huvudvärk eller så, dock bara förjävligt trött. haha! men det får man faktiskt lov o vara eftersom vi hade så himmla kul igårkväll. Sitter hemma hos älskling just nu och chillar ute på deras altan som de håller på i bygger. Älskling är och jobbar för tillfället och kommer nog hem om några timmar så. Vaknade runt halv tio och trodde aldrig att jag skulle komma upp ifrån sängen, men det gjorde jag.
Gårdagen var awesome! hade jätte kul bortsett ifrån att jag hade jätte ont i magen vid vissa tillfällen, men idag så visade sig att det faktiskt var mensverk. Men tur var att det inte kom förens idag då. haha! Vi bastade och hade kul, dock gick jag ut efter ett tag med tanke på att jag får panik när det är för varmt, så klen som jag är. Förövrigt så hade vi jätte kul och busade omkring, får väll se om jag kan få upp en video oxå.
/Peace♥
Publicerat i Vardag