Family guy maraton

Lalala, vad ska man säga? jag har ultra tråkigt gånger tio och satte just på Family guy som precis har börjat sin maraton så nu vet jag vad jag ska göra iallafall (Y) har inte gjort sådär hemskt mycket, lämnade Bella och Nicke hemma hos honom vid ett tiden så stack vi till blomster affären i hillared som ligger strax där intill, bara för att mamma älskar blommor. Där med så hade de världens sötaste vovsing i kassan, den var till och med bara 6 veckor. Man kunde se hur den försökte skälla, men inte gick. NU VILL JAG HA EN HUND! fast ingen stor, det ska vara en pytte liten tycker jag (Y) hehe. Sedan har jag mest suttit här, fast det har knappt hänt någonting iallafall, för det är deprimerande väder ute.

dagens rooligaste.

(nicke) - blondin skalle!
(jag) - inte alls!
*slår i huvudet i bilen)
(jag) - meh, så där får du ju inte göra!

XD haha man garvade efter det.

Publicerat i Allmänt