bakat bröd

HejHej!
Idag så hade vi sov morgon till att börja med. Jag vaknade ca tjugo i 7 utav att
telefånen ringde. Det var pappa. Han ringde och frågade om vi hade vaknat o
det visade sig att jag hade glömt o gå upp när klockan ringde XD så det var nog
rätt så bra att han ringde (Y). Sen så när jag hade gjort iordning mig o allt så gick
jag ut o väntade på bussen.

Fy fasen vad kallt det har blivit ute nu! Värsta svin kallt jue :O MenMen, efter att ha väntat
på bussen ute i kylan i ungefär tio minuter så kom bussen. Man fick ju upp värmen rätt så
fort när man hade suttit där en stund men man blir alltid lika trött när man har suttit där ett
tag.

När jag kom till skolan så gick det lite segt. Jag la väskan på bänken o så tog jag ur böckerna o
sedan så la jag i jackan i väskan. Ngt jag alltid gör, varje morgon. Det har blivit som en vana XD
men annars så tar allt så stor plats så vrf inte bara lägga jackan i väskan o sen ta fram den om man
nu behöver den sen :P

Menmen, eftersom vi nu hade sov morgon så gick jag, linda, made o jennyfer ner till cafeterian^^
jag o made köpte varsin macka. Sen så satt vi o snackade ett tag. Sen så gick vi till willys o köpte
päronsoda XD vi e som galna i det. HAHA! Sen så Gick vi för att hämta våra bäcker o sånt. Sen så
tvingade dom in mig i hissen :O även fall att vi inte får vara där. Så åkte vi upp till c -.-' fan ta er att
ni gjorde ngt sådant. TÄNKER ALDRIG, ALDRIG åka his med er mer! -.-'

Sen så gick vi upp till rött. Dör träffade jag malin :D Efter att ha snackat med den "sms galna" malin
så började min lektion. Vi rättade det vi skrev igår. Sen så gjorde vi inte så mkt mer på den lektionen.
Sen så köpte jag ännu en till macka^^ Sen så sprang vi upp till blått för att hämta våra svenska böcker.

Sen när vi kom tillbaka så snackade vi lite med emma som skulle ha no prov. Sen så när jag nästan hade ätit upp min macka så började lektionen. Men jag smugglade in mackan i munen när han inte såg endå ;D Lektionen var seg men de gick. Vi skulle skriva om personerna ifrån läxan jag aldrig gjorde XD "nu blir farmor lycklig del 2". Hade inte läst ngt men han märkte inget. Tur va. Sen så Fick vi hitta på en fortsättning till "nu blir farmor lycklig del 3". Tror de kommer bli rätt lyckat endå.

Sen så efter svenskan så hade vi slöjd o jag då sy slöjd med  ullabritt. Tänker inte säga vad elin har kommit på för namn till henne för det e rätt snuskit o takigt XD men roligt! XD GAAHAH! ojdå, tror jag fick lite damp^^ xD<3
Men jag var sjukt trött den lektionen så jag gjorde knappt något. Men skojjigt var det XD

Sen så var de lunch. Det blev potatis gratäng. Hatar det >.< men men, ngt måste man ju äta iaf^^
sen så hade vi hk (hemkunkap). Vi skulle göra ett slags prov genom att baka bröd XD aja, Det gick ju rätt så bra endå. Lyckad lektion bortsett ifrån de andra för mig. Stod o snacka en hel den med Jonathan A oxå. Rätt så kul faktiskt. Brödet blev la rätt så bra^^

Sen så hade jag o linda bestämt att hon kanske skulle ha sovit över hos mig mendet gick inte :/ aja, ngn annan gång får det bli! O imorn har vi studie dag =D YAY! o så har vi åter träff på konfan^^ då får man träffa malin o de andra (: aja, nu ska jag göra ngt XD

Herrå!
älskah! pöwws♥
Publicerat i Allmänt