Franska tulpaner



Visst är det fina tulpaner som jag hittade idag när jag var på maxi? tycker franska tulpaner är så fina, just dessa påminner ju lite om ranunkel lite eftersom att dom är så pass runda i formen! Men alltså, färgen är ju magisk 😍 brukar ju mest vara för vita tulpaner men inte den här gången!
 
Annars då? Idag så åkte jag och mamma till påpall en sväng och hon fyndade lite bland deras mannerströms utförsäljning på köks saker! Sedan så var vi och stor handlade på maxi innan hon körde hem mig och hon till sig. Annars har detta varit en sån där riktig lång lördag och särskillt när jag är ensam den här helgen. Ursha! Vädret var ju inte heller det bästa, hade ju väntat mig strålande sol som de visade tidigare i veckan men det byttes till regn, men imorgon kommer solen det ser vi fram mot för då kan jag ta en långpromenad! 😁Har dock inte riktigt bestämt mig ännu för ifall det blir promena eller en tur till simhallen, får nog fundera på det och se vad jag känner imorgon bitti! Har ni haft en bra lördag?
/Peace♥
Publicerat i Allmänt