Förlovningsdags present

Idag är det min och älsklingens förlovningsdag ♥ Tänk att det var hela 5 år sedan vi tog den gammla äggformade husvagnen mitt ut i skogen för att bara få vara vi, och förlovade oss! I minnet så känns det ju nästan som att det snarare skulle vara 10 år sedan, haha! Men gud vad jag älskar dig alltså. 
 
Dessutom så grundlurade han mig innan! När jag kom hem från jobbet så var han inte hemma så jag ringde för att fråga vart han var " jag är i garaget och letar efter lampor till din bil" sade han och det tog jag ju för givet eftersom att vi faktiskt behövde byta lampor bak på min bil, men istället kommer han hem med den här kassen med 3 sorters rosor och ett presentkort på cramers till mig! (som skall gå till blommor/krukor åt altanen) Han slutar aldrig att förvåna, min prins♥
/Peace♥
Publicerat i Allmänt