En torsdag i ett regnigt Borås

Vad är det man brukar säga, "välkommen till borås, sveriges regnigaste stad!" haha skämt å sido, men ikväll så stämde det till fullo. Ikväll så åkte jag in och träffade mamma i stan för att gå på årets premiär av sommartosdagarna så vi gick lite i affärer, kollade på dolly syle, mimi werner, robin bengtsson och wictoria från mello.Men som sagt, regnet öste så vi var förberedda med paraply och jag hade en regnponcho som inte direkt var helt å håller vattentät, haha. När vi hade tröttnat på regnet och dolly style hade sjungit klart så gick vi till cafe pakgården för att värma oss och äta lite grann.Sedan så vart det ner till torget igen där resten skulle sjunga och vi träffade min kuss Erica ♥ Nåväl, nu så måste jag nog sova för imorgon så är det jobb! även fast att jag inte börjar förens halv elva så. haha. Godnatt iallafall!
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt