Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Det där med att ha ett timjobb har väl både sina positiva sidor och negativa sidor. Men framförallt är det väl ändå att man inte kan planera något för man vet aldrig när man får åka in på jobb! Men sen är jag ju glad för att jag har fått ett jobb, trots att jag egentligen skulle vilja ha ett heltids jobb men det är ju bättre än att gå hemma hela dagarna iallafall och folket här är ju underbara. Lite ironiskt var det väl att just den här morgonen så valde jag att inte äta frukosten direkt när jag vaknade (som jag annars alltid gör) och självklart så är det ju den morgonen som min teamchef ringer och vill att jag kommer in! haha. Det blev bara till att slänga i sig frukosten och sätta sig i bilen och åka. Blev dock liiiiite väl stressad när jag insåg att alla personal parkeringar var upptagna och småmynten var slut, men tillslut lyckades jag hitta en. Efter si sådär 20 minuters letande. Nackdelen med att jobba i stan! haha.
 
Annars har det gått bra och nu är mina ben helt slut. Så nu sitter jag och har bläddrat lite grann i tidningen hembakat med en kopp te i handen och skall slå på ett avsnitt av "badhotellet", började kolla första säsongen igår och förstår inte varför jag inte har kollat tidigare! Så bra ju. Hehe. Hoppas att ni fick en bra måndag och att ni får en bra och trevlig vecka!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt