52 års kalas!

Tror nog aldrig att jag har varit så mätt som jag är just nu! haha. Idag så har det varit en alldeles för stressig dag för min del, men det gick tillslut iallafall! Jag slutade jobbet halv fyra, direkt efter så vart jag tvungen till att åka raka vägen till tranemo för att lämna in milersättningen på kontoret. Sedan så blev det raka vägen hem för att skicka in tidrapporten på mejlen som förövrigt krånglade väldigt mycket att komma in på. Sedan så var det bara till att slå in paket och snabb fixa mig för att genast ge mig iväg på min svärmors kalas som jag förövrigt nyligen kom hem ifrån. Kalaset var iallafall väldigt mysigt med trevligt sällskap och god mat. Det farligaste var nog när hon hade bakat tre olka cheesecakes, man var ju bara tvungen till att smaka på alla! Och tack vara det, så mår jag som jag förtjänar. haha, skämt å sido. Ha en trevlig fredagskväll (eller natt?) gott folk! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt