Grillat, kortspel och mys.

Åh. Den här kvällen är verkligen en sådan som man bara vill njuta utav. Kak-och salami försäljningen gick bra, dock blev vi bara två (och kate som var med en timme) ifrån klassen då resten tydligen inte kunde. Men vi fick sålt rätt bra ändå! Känner mig rätt nöjd ändå, då jag nu har sålt cirka 20 burkar. HELNÖJD! dock så är det ju inte så mycket som man tjänar på det men det är ju alltid något. Min mor hämtade mig la i svenljunga runt halv fyra tiden och så åkte vi hem till älskling. Så nu har vi både grillat, spelat lite kort och haft det allmänt mysigt i det nya fina uterummet. Härligt att kunna sitta där och slippa all mygg! hehe. Men nu är klockan ganska mycket och jag är trött, skall som sagt åka ner till varberg imorgon och fira min brorsdotter som fyller 1 år idag.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt