Har massor av planer som jag vill göra under höstlovet.

Bild brist, JAO! En bild på Kate och mig för exakt ett år sedan eller mer.
1. Jag vill/ska gå till en frisör salong i stan som jag tycker är grymma och höra om de har hår förlägningar? om inte så går jag och letar runt. Dels vill jag sätta två hål i öronen till på ett av mina öron. Och som en önskan så skulle jag faktiskt vilja tatuera mig i nacken med något fint ord/mening (om man lyckas övertala päronen då vill säga).
2. SHOPPA! i mängder. shoppa shoppa shoppa. Åtminstonde någonting iallafall!
3. Mysa med älskling och vänner framför en riktigt bra film med massor av godis och popcorn.
4. FOTO DAG! något jag och kate brukar göra vid vissa speciella tillfällen, kanske kan fixa ännu en sån här dag? skulle sitta fint med fina höst bilder faktiskt. Eftersom höstbilder oftast blir riktigt fina!
5. Baka cupcakes! Vi köpte ju ändå en "muffin maker" på netonet i fredags så lär ju vilja baka cup cakes som en dåre!
6. Fått ett jobb av pappa om att jag ska tvätta fönstrerna i ladan, tyvär så råkar det handla om ett 20 tal fönster men pengar som pengar! maha.
Sedan så vet man ju inte ännu vad som sker under lovet? lovet har ju bara börjat  ; )
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / HANNA:

jättekul att du är med och tävlar om valfritt smycke på min blogg, lycka till! :D

hur har din dag vart än så länge?

kram, http://hannalovisasol.se

#2 / / HANNA:

sv: vad har hänt idag då? :)

#3 / / ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Låter som ett planerat lov! :)

#4 / / Amaaaanda:

Hej hej !

Amanda heter jag och just nu lottar jag ut en hel uppsättning av Depends höstlack på min blogg. Vill du vara med och tävla ?

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amanda

Följ mig gärna på bloglovin