Smile baby smile,


Hejsan alla sötgurkor, vad händer? Snart kommer mamma hem! gud vad jag längtar, och ska jag vara ärligt så efter tre veckor så har man ju faktiskt saknat henne. Nu får man väll höra en massa tjöt i ett år till om hur det har varit, för det har varit ett års tjöt om resan, nu blir det väll lika så. Lite nyfiken på vad hon har köpt med, och så får jag väll säkert se bilder som hon tagit med sin digital kamera, kan la säkert lägga upp någon enstaka bild : ) Men jisses vad skummt det kommer kännas nu när du kommer hem, har ju lixom fått ta hand om allting själv här hemma i tre veckor, trode aldrig att det skulle funka så bra som det gjort. Visserligen skulle jag städa mitt rum tills mamma kommer hem, men det gick som det gick när man fick besök... xD
/Peace♥
Publicerat i Vardag
#1 / / Sofie andersson:

Tja, händer ikväll?:)

snygg blogg btw.

#2 / / Amanda - prettyminds:

fin bild!