min blogg, är min ena halva.

Ja ni, ni som har följt min blogg ungefär hela den här tiden jag har haft bloggen kanske har läst om mig och förstått vem jag egentligen är. Endel inte, det beror på när ni började läsa den här bloggen. Jag skaffade den här bloggen mest för att mina kompisar ville det, och för att mina såkallade "internett kompisar" skulle få veta vad jag gör på dagarna då jag inte hade tid med dom. Jag delar mitt liv, minnen en heldel åsikter och mina intressen med er läsare. Jag är en helt vanlig (för sånna som går på tranäng) 15 årig tjej som bor mitt ute i ingenstanns i en liten förort som kallas för Tranemo, eller så som boråsare kallar det för. Transemo. haha, ne men. Jag går på tranäng som är en skit skola, skolan är full med en massa skit och sådant. Hade man fått byta skola så kanske man hade bytt, men tanken på alla mina vänner som finns där så hålls jag kvar. Jag är som alla kallar mig, en fjortis. Inte riktigt så att jag håller med men jah. Jag färgar håret, jag sminkar mig och poff så är jag tydligen en fjortis. Men sånt är livet, bara att ta skiten o skita i vad folk säger. Jag har ju mina vänner så! Jag har bott här i hela mitt liv, men det underliga är att jag har en lite skiljaktighet i min dialekt ifrån alla andra här, men det är nog pga min talsvårighet för bokstaven R. Men jag skiter faktiskt i era åsikter om det, jag har stått ut med att ni retas om det och sen så slutade ni med det vid typ 10 års ålder så jah. Jag älskar att festa och att umgås med mina vänner, jag springer omkring på stan som precis alla andra "fjortisar" gör på helgerna. Jag spenderar alldelles för mkt pengar på utseendet som tex nicke säger. Haha. Men allt jag vill är att se bra ut. Jag kan kaxa som fan när folk retar upp mig, så jag kan förstå om ni kallar mig för "lucifers barnbarn". Men jag är oftast den snälla typen som älskar sina vänner och älskar dom.  Jag är tydligen inte som den jag en gång var, jag går på supa fester och har blivit en såkallad fjortis som ni säger. Jag har förvandlat genom att säga att jag även vill skaffa piercing i tungan, vilket jag ska i slutet av veckan.

Men sen så finns det en kille, som har förändrat mitt liv. Han har fått mig att inse hur fint livet igentligen är och fick mig att förändras. Jag är så jävla lyckligt kär i dig! så att man kan knappt tro att det är sant. för mig så finns det ingen finare kille än du, för du är finast! Tro mig, av alla jag har haft. Så är du den enda som inte har svikit. Du är den enda av dom som är så jävla fin och speciell. Du säger åt mig att inte göra dumma saker, och jag lyssnar på dig. Du har alltid varit på min sida och jag älskar dig! Vi pratar med varandra varje dag, och det är välldigt speciellt för mig för det gör mig så himmla glad. Att hitta någon som du, det var jävligt svårt. Du är en jävligt speciell och en helt otrolig kille! Tänker aldrig sluta prata med dig eller någonsin bli ovän med dig, det skadar en för livet. Jag älskar dig så jävla mycket ska du veta!
Tillsammans så klarar vi allt!

Jag har en bästa vän vid namn kate, hennes namn har ni nog hört välldigt mycket i den här bloggen. För jag umgås med henne varje helg typ. Vi gör precis allt tillsammans och vi är som om vi vore tvillingsjälar! Haha. Vi inser vad som är bäst för varanndra med varandra. Vi festar som galningar och shoppat loss. Vi gör allt med varandra. Men det vi gör bäst, det är att vara dom bästa vännerna. Vi älskar att springa runt i staden och umgås. Och vi lyckas alltid lära känna nya människor, vilket faktiskt är rätt så kul! Bilder med oss två, det finns miljoner! Vi två är dom bästa av dom bästa. "blondinerna i 8e" det är vi det. och stolta är vi! Tillsammans så klarar vi allt och gör allt.

Jag står för allt jag skriver i den här bloggen, och jag tar inte tillbaka ett enda ord. Jag menar det jag skriver och det är bara till att acceptera! Försök inte klanka ner mig för den jag är, för jag lyssnar inte på ett skit om du kommer med skit! Det är bara till att acceptera min blogg, även om det inte alltid är likt mig.

Och tänk efter innan ni klankar ner mig, det har hänt förut att allt som händer mig. Hamnar på bloggen. Så tänk på vad ni säger!

Jag inspireras av bloggar. Och jag läser Allt ifrån kissie till små bloggare.
Inte för att jag tycker om kissie ett endaste dugg, men jag tycker det bara är kul o läsa hennes skit. HAHA!
Men min favorit blogg är SOFIAOFSWEDEN!
Hon står för sina ord och har en jävla bra självkännsla. Det diggar jag! (Y)

Har inte så mycket mer o skriva, inte vad jag kan komma på för tillfället.
Men puss på er alla!♥


Publicerat i Allmänt