Kappan



Här om dagen så kom min fina granne ner till mig och frågade ifall jag har ont av att använda andras kläder och givet vis inte. Saken är den att de hade lite som dem har rensat ut och dom ville så gärna att jag skulle komma över och prova en fin kappa som dom sa, och visst var den fin! Lite bred i axlarna även för mig men inte så farligt, jag ska känna efter lite mer vad jag tycker! Den skulle annars ha åkt vidare till second hand. Men dom hade tänkt på mig vilket jag är tacksam för!
 
Annars då? Den här veckan har väl varit ganska lugn. Jag var och simmade igår med Alexandra och var hemma hos svärmor en sväng. Annars har det mest varit en "vanlig" vecka med jobb. Men det har kommit sjuka mängder med snö så har ju fått skotta en hel del! Tur var så hjälpte grannen mig med det värsta i tisdags med traktorn♥ är så glad att dom vakar över mig och ställer upp för mig när älsklingen är borta längre perdioder på jobb.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt