När allt går emot

Igår var det en sån där dag där det kändes som att hela världen var emot mig, iallafall så blev inget som jag tänkt. Först så vaknar jag och är dålig i magen, känslig som jag är. Sedan på jobbet går diskmaskinen sönder så får diska upp allt efter arbetarna för hand vilket tog mig 1 timme och 30 minuter, som annars tar 1 timme.
 
Simningen med Alexandra gick ju iallafall bra, tills jag släppte av henne och insåg att avgasröret släpade i marken så att Matte, snäll som han är fick komma och hjälpa mig. Jag lånar ju älsklingens bil tills han kommer hem igen eftersom att vi behöver byta däck på min som han inte hann ordna innan han åkte och nu skall han ju vara borta i 2 veckor, men nu så är det fixat och skall förmodligen klara mig fint tills dess.Idag så tänker jag iallafall ta det lugnt och hoppas på att den där oturen håller sig borta! 
/Peace♥
 
 
Publicerat i Allmänt