Dagens lilla utflykt..

..Bar av till cramers! jag var nämligen såå sugen på att inhandla lite nytt höst fint här hemma, så att så fick det bli! Tänkte dock att det skulle få ett separat inlägg. Det är mycket pågång här hemma nu, igår så kom dom och gjöt garage grunden och idag så börjar rörmockaren att gräva upp trädgården för att vi skall göra nytt avlopp med order från kommunen! 
 
Förresten så "rastade" jag av min gammla canon powershot idag inne på cramers! Har inte använt den på något år nu tror jag, iallafall inte sedan jag köpte min nuvarande kamera förra sommaren. Och sedan så har den mest legat och så har älsklingen lånat den ibland till sina jobb resor. Föredrar ju systemkameran men denna är ju liten och smidig också om man inte orkar bära på en stor kamera! 
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt