Hej Oktober!

Nu är det oktober och det är månaden vi ägnar oss åt bröstcaner. Många har någon i vår närhet som har drabbats eller blivit berörd utav den hemska sjukdomen cancer. Redan som liten blev en vän till min mamma som vi umgicks med mycket drabbad utav bröst cancer och dog för ett par år sedan nu efter många års kämpande och trots många behandlingar, så spred det sig. En människa som jag faktiskt saknar här i livet. Vila i frid, Linda ♥
 
Varje år så köper jag ett rosa band, för det är ju trots allt det lilla som räknas ♥ Gillar dessutom att dem numera ändrar utseende år till år! Dock har jag en förmåga att tappa bort dem, men jag känner ändå att huvudsaken är ju trots allt att jag har köpt en ♥
 
Tjejer, glöm inte att känna på era bröst ofta, ju fortare man hittar något fel och söker för det, desto bättre.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: bröstcancer / rosabandet