Kalas för svärmor

Ikväll vart vi iväg på kalas hem till svärföräldrarna för att fira svärmor som fyllde 55 år tidigare i veckan! Först så tänkte jag bara visa er hur fint dem har på sin veranda som dem har gjort med gammla trä tofflor och lite taklökar! Riktigt tjusigt får jag lov att säga.↑
När mörkret föll på vid 4 tiden så trillade gästerna in och svärmor bjöd på potatis gratäng, kött och svamp sås! Till efterätt blev det snickerstårta och en syrlig cheesecake. Dessutom har vi kommit fram till hur jul firandet skall gå till i år och slutade med att vi kommer starta nya traditioner från och med i år, så det skall bli lite spännande. Efter kalaset så fick jag ställa upp på att åka och skjutsa min lillasyster och sedan så åkte vi till min farmor och farfars grav ♥ Men nu så blir det nog sängen som väntar snart, ha det bra så länge! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
Taggar: DIY / kalas / tårta