En annorlunda fredagskväll


Den här fredagskvällen spenderades med några utav dem bästa gossarna i mitt liv, nämligen älsklingen och rasmus ↑ Vi bestämde för endast någon dag sedan att vi skulle åka till Ullared när rasmus frågade om vi ville med. Vi var där vid fem och var klara vid halv åtta och gud vad mycket folk det var! Trodde ju aldrig att det skulle vara så mycket folk och särskillt så mycket barn familjer vid den tiden på kvällen? jag hade faktiskt trott att det skulle vara lugnare, haha men ack vad fel jag hade. På hemvägen däremot så stannade vi till vid Mandys dinner, för första gången för min och älsklingens del faktiskt! Så många gånger som vi har sagt att "där skall vi äta någon gång" så blev det av nu! Däremot hade vi ju inte planerat att äta här så hade inte kameran med mig, så ni får nöja er med halvt dåliga mobi bilder, men ni får ju ändå ett litet humm iallafall! 
 
Dem är ju kända för sina hamburgare som serveras i pappers bilar som man får med sig hem, så jag valde en "enkel" hamburgare som kallades för cadilac burger (ost och bacon) medans älsklingen och Rasmus körde på deras "big mama" som var en burgare på 600 gramm! Ja ni ser ju själva, haha ↓ Ni kan ju gissa vilka som hade ont i magen sen..
/Peace♥
Publicerat i Allmänt