Välkommen sköna Maj!

Hade ju gärna velat inleda den här månaden med lite mera bravur, men ack så fel man kan ha! haha. Istället så drog jag på mig en rejäl förkyldning redan i måndags kväll så resten av veckan så har jag kämpat med en envis förkyldning (som jag även fortfarande gör men på bättringsvägen). Så typiskt nu när det har varit så himmlans härligt väder ute och nu när jag väl börjar känna mig någorlunda friskare så väntas det tråkigt väder de kommande dagarna, ursh. 
 
Dessutom så har jag enorm foto lust just nu, vill hitta en massa inspiration och fota så mycket jag bara kan och orkar. Problemet är bara att jag inte hittar något att fota för tillfället, haha. Så om ni har några tips så får ni hemskt gärna dela med er! Och så önskar jag er en trevlig helg♥
/Peace♥
Publicerat i Allmänt