Hudvård a lá Therese Lindgren

(Det här är inget samarbete)
I Söndags kväll när jag låg och kollade på Therese Lindgrens senaste youtubevideos så visade hon upp "kollektionen" hon har skapat tillsammans med CCS, jag som har så torra händer (mycket vatten och handsprit på jobbet) hade ändå snart behövt köpa på mig en ny handkräm och hur kul är det inte att då ha något som ens förebild har skapat?! Så jag beställde hem handkrämen i doft av aprikos och bodylotation med vanilj & jordgubb! (finns även showergel och lipgloss). Väldigt behaglig doft och inte så stark, men super god doft! Och gillar verkligen att den snabbt smälter in i huden och inte blir så där kladdig som dom flesta blir, gillart!
Vill även bara hylla hur fina förpackningarna är! Jag menar, hur perfekt är inte kombinationen av rosa, vitt, guld och svart!? dessutom att baksidan är så personlig, sånt vill man ju se mer utav!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt

Superfin blogg du har! Fick dessa handkrämer av dottern i julklapp. Gillades kan jag säga!
/Lisa