Protein pudding

Igår när jag var och simmade i svenljunga så passade jag även på att köpa ett par burkar av den omtalade proteinpuddingen som man så väl har hört så gott om. När jag dessutom såg att dom var laktosfria som är super för mig som är laktosintollerant, så blev jag ju bara så sugen på att testa! Köpte ett par burkar med mig hem med jordgubb och med choklad, guuud så goda! Perfekt mellanmål som inte innehåller socker men som ändå är riktigt goda men inte är så där söta. Kommer defernetivt fortsätta att köpa dessa och kommer passa bra som mellanmål efter simningen tänker jag! Finns ju så många smaker med men valde att köra på säkra kort den här gången, får väl prova mig frammåt framöver!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie Karlsson:

Detta märke släppte glass igår också!!

Svar: Då måste jag prova det någon dag! :D
Jessica Claesson